هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2 Empty
مُساهمةموضوع: كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2   كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 07, 2007 7:28 am

ليلة
ليله ليله ليله ليله من عمرى ليله ليله ليله ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان انا كنت بحلم بيها اول ما شفت عنيها حسيت بحاجه غريبه حسيت ويا الحبيبه بالراحه والامان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام هما يدوبك نظرتين حبيت وتاه منى الكلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام شفتك ملاك وسط الزحام دخلتى قلبى والسلام هما يدوبك نظرتين حبيت وتاه منى الكلام وليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير واختارتك انتى للزمان وبقيت انا حر واسير لفيت كتير ومشيت كتير يا عمرى يا حبى الكبير واختارتك انتى للزمان وبقيت انا حر واسير وليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان ليله ليله ليله من عمرى ليله بكل الزمان ليله ليله ليله من عمرى بالجاى واللى كان انا كنت بحلم بيها اول ما شفت عنيها حسيت بحاجه غريبه حسيت ويا الحبيبه بالراحه والامان

__________________________________________________ ____
من اول مرة
من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها العشق كان وعد انكتب على القلوب من غير معاد معرفش مين كان السبب معرفش ايه آخر البعاد العشق كان وعد انكتب على القلوب من غير معاد معرفش مين كان السبب معرفش ايه آخر البعاد يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها اجمل سنين من عمرنا عدت ما بين لهفه وحنين مليت خلاص من بعدنا مليت اعيش دايما حزين اجمل سنين من عمرنا عدت ما بين لهفه وحنين مليت خلاص من بعدنا مليت اعيش دايما حزين يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا بحتاجلها من اول مره قابلتها صدقتها وعشقتها هيه الوحيده فى دنيتى اللى هقول بحبها يا مين يروح ويقولها هيه اللى انا محتاجلها

__________________________________________________ _____
مش هضعف
انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها اصحى ومن احل*** فوقى ضعفك مش هيرجع شوقى اصحى ومن احل*** فوقى ضعفك مش هيرجع شوقى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا انا مش هضعف تانى قصادك انا مش هرجع ابص ورايا قربك عندى زى بعادك يعنى خلاص مش فارقه معايا تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

__________________________________________________ _________
نفس المكان
نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا عمرى اللى فات والذكريات كانوا هنا وانت بعيد قلبى غريب وانا مش انا عمرى اللى فات والذكريات كانوا هنا وانت بعيد قلبى غريب وانا مش انا احلى الليالى راحت يا غالى جاوب سؤالى فين حبنا ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا ارجع عشان ملناش مكان غير حبنا بعدك حرام شوف عدى كان من عمرنا ارجع عشان ملناش مكان غير حبنا بعدك حرام شوف عدى كان من عمرنا يا شاغلى بالى شوف ايه جرالى جاوب سؤالى فين حبنا ازاى يا حبيبى يا عمرى يا اغلى الناس فى عنيه معقول انا هنت عليك وازاى هنت انت عليه وازاى يا حبيبى ضيعنا هوانا نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى نفس المكان اللى كان بيجمعنا سوا هوه مكان الوداع اللى ضاع فى الهوى

__________________________________________________ _______
نور العين
حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى اجمل عيون فى الكون انا شفتها الله عليك الله على سحرها اجمل عيون فى الكون انا شفتها الله عليك الله على سحرها عيونك معايا عيونك كفايا عيونك معايا عيونك كفايا تنور ليالى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى حبيبى يا نور العين يا ساكن خيالى عاشق بقالى سنين ولا غيرك فى بالى قلبك ندانى وقال بتحبنى الله عليك الله طمنتنى قلبك ندانى وقال بتحبنى الله عليك الله طمنتنى معاك البدايه وكل الحكايه معاك البدايه وكل الحكايه معاك للنهايه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آآه حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين آه حبيبى حبيبى حبيبى يا نور العين حبيبى حبيبى آه حبيبى حبيبى

__________________________________________________ _____
يومينهم
يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم انساهم تلاقيهم ورا ضلك ماشيين هتنشغل ليه بيهم خليهم عايشين يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم متفكرش ان انت يا قلبى ترجع تانى تعيش ايامهم بعد ما كانوا اغلى حبايب احنا فى حالنا وهما فى حالهم متفكرش ان انت يا قلبى ترجع تانى تعيش ايامهم بعد ما كانوا اغلى حبايب احنا فى حالنا وهما فى حالهم انساهم تلاقيهم ورا ضلك ماشين هتنشغل ليه بيهم خليهم عايشين يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم ياما يا قلبى قدمنالهم اكتر من الحب اللى فبالهم قاموا جرحونا وسكتنالهم وافتكرونا سلمنالهم ياما يا قلبى قدمنالهم اكتر من الحب اللى فبالهم قاموا جرحونا وسكتنالهم وافتكرونا سلمنالهم انساهم تلاقيهم ورا ضلك ماشين هتنشغل ليه بيهم خليهم عايشين يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم يومينهم وهييجى غيرهم يا قلبى ما تسيبك منهم يا قلبى ما تسيبك منهم

ماخلاص الحلم جمبي وعيوني ديبة فيهقرب مني كمان قربك هو الأمان بناديلك من زمانتعال ضمنيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيصدقني وأنت غايب بين لهفة وإشتياقبتعلم الحبايب ينسوا بكلمة فراقيا حبيبي يا ملاكبنسى الدنيا معاكواجي لدنيا هواكأول ما تضمنيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينييا حبيبي أنا كلي ليكعشقاق وأنا بين إيديكولاشيء يغلى عليكلو بس تضمنيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبينيحبينيعلم قلبي الغرام كلمني أحلى الكلامعيش معايا في الأحلاميا حبيبي حبيني

[size=16]علمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرة
علمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرةقلبك صحاني على صوت دقاتهضمني خلاني روحوه وحياتهقلبك صحاني على صوت دقاتهضمني خلاني روحوه وحياتهوعلمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرةأجمل أحلام أنا بحلم هالك لو حتى بنام قلبي بيصحالكبيفضل سهران يتمنا حجات لاكن حيران بنقول وسكاتعلمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرةيا عيون قادرين على الهوى أخدوني نسوني أنا مين بعد ماحضنونيأسهر وأحتار ولما تكلمني لو كنت في نارللجنة تخدنيوعلمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرةعلمني هواك إيه معنى الحيرة علمني أشتاق علمني الغيرة
هوة الوداع يتقال في ايهإخترته ليه وإخترني ليهكان قلبي ليه وقلبه مش ليهحسيت إني لقيت حلم السنينوصحيت فجأة بقيت من المجروحينيا ريته قال حيروح يغيبومكانش قال بقاله حبيبيا ريته راح من غير جراححيفيده ايه يسيب جراح فياحسيت إني لقيت حلم السنينوصحيت فجأة بقيت من المجروحينقال لي الوداع وحقوله ايههوة الوداع يتقال في ايهإخترته ليه وإخترني ليهكان قلبي ليه وقلبه مش ليهحسيت إني لقيت حلم السنينوصحيت فجأة بقيت من المجروحين
ولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معايالابرتاح في ليلة ولا بنساك ولقيت نهايةولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معاياأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكوبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحهليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحووبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحهليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحوأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكمحبيتش غيرك وأعمل ايه بشوقي وهوايا وليلي ونهاري بفكر فيكمترجع كفايةأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدك[size=21]

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات جميع اغانى عمرو دياب
» كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3
» جميع كلمات اغانى تامر حسنى 1
» كلمات اغنيه بعترف ، عمرو دياب
» كلمات البوم عمرو دياب ((( الليلا دى ))) Cd.q