هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3 Empty
مُساهمةموضوع: كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3   كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 07, 2007 7:33 am

انا عايش ومش عايش
لابرتاح في ليلة ولا بنساك ولقيت نهايةولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معايا
لابرتاح في ليلة ولا بنساك ولقيت نهايةولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معاياأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكوبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحهليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحووبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحهليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحوأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكمحبيتش غيرك وأعمل ايه بشوقي وهوايا وليلي ونهاري بفكر فيكمترجع كفايةأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدكأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسىولا عايز حبيب بعدك
وأنا قال فكره حلم وطول دمع بتقول بتحب كدةلو كل حبيب له حبيب ودة حاله كان جاله كدة وغنىليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياكلك حيرة وشاغل بالك كله يرتاح ويشغلي هواهدة اللي قبله حبيب في جمالك أي جراح لاإلها دواءلو كل حبيب له حبيب ودة حاله كان جاله كدة وغنىليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياكان جاله كدة وغنىحفضل أحبك أحبك أحبك ولا عمري حقول على فين يا هوىولا أحلامي في دنيا حبك كان قلبي يقول نحلمها سوىلو كل حبيب له حبيب ودة حاله كان جاله كدة وغنىليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل ياليل يا

اوعدنى انك فى بعدى عنك اوعدنى انك فى بعدى عنى هتفتكرنى لو عشت تانى مع حب تانى خليك فاكرنى اوعدنى انك فى بعدى عنى هتفتكرنى لو عشت تانى مع حب تانى خليك فاكرنى خليك حبيبى من غير ما نجرح بعضنا خليك حبيبى حتى وانت مش هنا خليك حبيبى من غير ما نجرح بعضنا خليك حبيبى حتى وانت مش هنا آه بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا اوعدنى انك فى بعدى عنك اوعدنى انك..هتفتكرنى ايام يا عمرى فى العمر فاتت وكل واحد اختار حياته ايام يا عمرى فى العمر فاتت وكل واحد اختار حياته والدمعه جايه كان الوداع مكتوبلنا خليك حبيبى من غير ما نجرح بعضنا خليك حبيبى حتى وانت مش هنا آه بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا اوعدنى انك فى بعدى عنك اوعدنى انك..هتفتكرنى احنا اتفقنا عالبعد واحنا خلاص فارقنا وطاوعنا روحنا احنا اتفقنا عالبعد واحنا خلاص فارقنا وطاوعنا روحنا احلام ناديتها ومعاك لقيتها خدها غيرى مش انا خليك حبيبى من غير ما نجرح بعضنا خليك حبيبى حتى وانت مش هنا آه بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا اوعدنى انك فى بعدى عنك اوعدنى انك فى بعدى عنى هتفتكرنى لو عشت تانى مع حب تانى خليك فاكرنى خليك حبيبى من غير ما نجرح بعضنا خليك حبيبى حتى وانت مش هنا آه بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا بلاش نضيع ذكرى حلوه فى قلبنا

__________________________________________________ ___
حبيبى يا عمرى
حبيبي يا عمري أنا كلي جراح
لو كنت حبيبك سبني أرتاححبيبي يا عمري أنا كلي جراحلو كنت حبيبك سبني أرتاحأنا رايح فين أنا راجع تانيأنا مش حنساك ولا قلت إنسانيأنا رايح فين أنا راجع تانيأنا مش حنساك ولا قلت إنسانيحبيبي يا عمري أنا كلي جراحلو كنت حبيبك سبني أرتاحاهلو يــــــوم حسيت بغيريلو يـــــــــــوم حنيت لغيريصدقني مش حلومك لو قبلك حب تانيأنا رايح فين أنا راجع تانيأنا مش حنساك ولا قلت إنسانيأنا رايح فين أنا راجع تانيأنا مش حنساك ولا قلت إنسانيحبيبي يا عمري أنا كلي جراحلو كنت حبيبك سبني أرتاح
حنيت حنيت وإشتقت اليكما نسيت ويا ريتني نسيتما نسيت ويا ريتني نسيتحنيت لعنيك حنيتحنيت وإشتقت اليكما نسيت ويا ريتني نسيتما نسيت ويا ريتني نسيتأيام وحبيبي بعيد..... أيام وعايشها وحيدأيام وحبيبي بعيد..... أيام وعايشها وحيدأيام ولا فيها إيدينما نسيت ويا ريتني نسيتمشتاق وبنادي عليكمشتاق وحشتني عينيكمشتاق وبنادي عليكمشتاق وحشتني عينيكمشتاق وبفكر فيهما نسيت ويا ريتني نسيتاهحنيت لعنيك حنيتحنيت وإشتقت اليكما نسيت ويا ريتني نسيتما نسيت ويا ريتني نسيتحنيت لعنيك حنيتحنيت وإشتقت اليكما نسيت ويا ريتني نسيتما نسيت ويا ريتني نسيت
محتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليغيرت حالي بكلمة وحدة قلتها بعينيكمقدرتش أنسى لون عيونك يا قمر لياليكأنا بين إيديك قدام عينيك اه يا حبيبيخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليأناديك حبيبي ولا عمري ولا أقولك ايهولا أي كلمة حب حلوة توصف اللي أنا فيهأنا بين إيديك قدام عينيك اه يا حبيبيخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في باليخليني جنبك ضم قلبي في عز شوقيمحتاج لحبك بعد طول صبر الليالينظرة عينيك بتنور الدنيا في عينياما أنا نفسي أقولك ألف حاجة جت في بالي
كلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولاه البراءة والحنان واللي ياما اتقال زماناه كل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول اه والكلام الحلو بيتحولالكلام سهل وكتير بس ايه بيجرى بعدهفي الهوى أوام يطير يبقى كله زي بعضهناس صحيح ملهاش أمانالبراءة والحنان واللي ياما اتقال زمانكل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولكله في الأول وعود ولما يوصل للي عايزه قصوته ملهاش حدودصعب أي يعتب يهزهناس صحيح ملهاش أمانالبراءة والحنان واللي ياما اتقال زمانكل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول اه والكلام الحلو بيتحولكلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولاه البراءة والحنان واللي ياما اتقال زماناه كل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم

كلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولاه البراءة والحنان واللي ياما اتقال زماناه كل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول اه والكلام الحلو بيتحولالكلام سهل وكتير بس ايه بيجرى بعدهفي الهوى أوام يطير يبقى كله زي بعضهناس صحيح ملهاش أمانالبراءة والحنان واللي ياما اتقال زمانكل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولكله في الأول وعود ولما يوصل للي عايزه قصوته ملهاش حدودصعب أي يعتب يهزهناس صحيح ملهاش أمانالبراءة والحنان واللي ياما اتقال زمانكل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم بيقولوا كده في الأول اه والكلام الحلو بيتحولكلهم بيقولوا كده في الأول والكلام الحلو بيتحولاه البراءة والحنان واللي ياما اتقال زماناه كل ده دلوقتي بان كل ما الأيام تطولكلهم

طول عمرنا عايشين روح وحدة دلوقتي خلاص بقينا روحينتقدر تتكلم عن روحك يا حبيبي خلاص مبقينا إتنينطول عمرنا عايشين روح وحدة دلوقتي خلاص بقينا روحينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينغيرت مشاعري وإحساسي خلتني أعيش جمبك وبعيدبتحمل قربك وبأاسي ومشيت وياك ورجعت وحيدغيرت مشاعري وإحساسي خلتني أعيش جمبك وبعيدبتحمل قربك وبأاسي ومشيت وياك ورجعت وحيدوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينتقدر تتكلم عن روحك يا حبيبي خلاص مبقينا إتنينطول عمرنا عايشين روح وحدة دلوقتي خلاص بقينا روحينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومينوهو بكرة نقول كان الذكرى وعشنالنا يومين
https://djalimazika.own0.com

كلمات جميع اغانى عمرو دياب 3
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات جميع اغانى عمرو دياب
» كلمات جميع اغانى عمرو دياب 2
» جميع كلمات اغانى تامر حسنى 1
» كلمات اغنيه بعترف ، عمرو دياب
» كلمات البوم عمرو دياب ((( الليلا دى ))) Cd.q